Wednesday, January 6, 2010

ehem......mic on x nie.????
salam.....nama aku adalah tertera spt lam profl aku ni....
first tim bloging ni......x tau la nk tulis pe.....
x tau la nak tulis kat spe.......

FYI: aku skng kt uitm pulau pinang.......
ngah wat diploma kejuruteraan mekankal
sosah wooo.... nk pecah pale otak....al-maklumla aku pun bknnye pndai ngat kira2x ni
agk mencabar.... ade repeat 1 sbjek skali sbb x focus.......
tp taun bru azam pun bru....... xnk repeat dah...drop abes pointer aku.... naseb baek still 3 pointer keatas
aku nk sgt success lam bdg nie sbb aku de target aku sndiri lam engineerng nie......


nmpk gayenya nk jd engneer ni ssh tp usaha tgga k'jayaan
ntah cane tp stiap kali aku tgk ape2x psl engineering aku rasa excited sgt nk tau cane smua mende 2 b'fungsi........SO CURIOS LORH........
kat uitm ni k gak........ klu sng leh aku lawat sarah kat penang ni....kih3x guro je
skang duk umah sewa.....bwk moto yamaha 125zr.......berat da naik belambak......
korg xkn cam aku punye la......still struggle nk kurus...........chaiyok2x usaha

k lah.. x tau nk tulis pe lagi nih......

rsnye 2 je lah nk ckp first2x ni xde pape sgt.......

No comments:

Post a Comment